PDOL - Piteå dansar och ler!

Årets PDOL festival går av stapeln nu på onsdag till söndag. En festival med karuseller, kända uppträdanden och mycket folk. Jag sitter i valet och kvalet över om jag ska åka hem och gå på den eller inte. Jag var inte där förra året pågrund av att jag jobbade hela helgen, året före det så beslutade jag och min pojkvän oss för att det inte var värt pengarna.
Men iår då? Det kostar 750kr för hela helgen men då tillkommer mat, alkohol och biljetterna till karusellerna och om jag känner mig rätt kommer jag hitta rätt mycket shopping i stånden också. Jag är sugen. Men med tanke på min dunder shopping förra månaden, idag, min beställning och sedan min impulsresa hit och min Cypern resa för fem veckor sen så mår inte min ekonomi bäst. Råd har jag alltid.. Men jaa.,.. Är dessutom inte riktigt bra i nacke/rygg ännu (efter en misshandel för två veckor sen) har tagit bort stödkragen och klarar det mesta med smärtstillande men lär ju bli en del trängsel, sen har jag ju min spricka i foten ockå... åhh.. Jaa... Ni hör ju, jag vet helt enkelt inte hur jag ska göra ;)
Någon som ska dit? Isåfall vilka dagar hade ni tänkt gå? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0