Samma sak igen

Godmorgon!
Nu är jag uppe tidigt igen trotts att jag inte kunde somna förens flera timmar i sängen inatt, anledningen varför jag är uppe är att jag skulle följa F på möte igen. Stiger upp, gör oss klara och börjar traska men som igår så kommer han på efter halva vägen att vi ska vända - idag pga det regnar. JAG DOG! Då hade jag ju kunnat sova flera timmar till..
Eller visst är det bra att jag är uppe i tid så jag kanske somnar inatt någon gång men vad ska jag göra nu då? F tittar på film och J sover.. Ingen är inne på msn/facebook eller uppdaterar sina bloggar, jag har dessutom kört fast i plugget och är för trött för att plugga. Lägger jag mig ned och tittar film så kommer jag garanterat somna och sova flera timmar för att sedan vara tillbaka på ruta ett igen. Åh! Hoppas F kan följa mig till stan snart och dricka en smoothie på café :)
Vad är era planer för dagen? Regnar det lika mycket i er stad? :)
POK /S ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0