Slut bensin,.

En bil beh
över bensin för att fungera, vi människor behöver näring/mat/sömn ect för att vi ska fungera..
Mitt var totalt slut när jag landade hemma igår vid 18 tiden, jag var totalt slut..
Efter att knappt sovit nånting natten till igår för att sedan jobba morgon/lunch pass och sedan hjälpa vänner att flytta så bokstavligt talat dog jag i soffan när jag väl la mig. Vilket resulterade att jag vaknade på kvällskvisten och kunde inte somna om = dålig sömn inatt med..
Har tagit mig upp nu och ska alldeles strax fixa mig och se vad denna dag levererar. Jag har nu flera dagar surrat om hur sugen jag är på vin så jag hoppas jag inte är alltför trött ikväll för att ta mig något glas :)
Trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0