Sömntuta!

Godmorgon!
Jag vaknade upp vid tio och gjorde mig klar för att följa med F på ett möte men när vi väl hunnit en bit så kom han på att han tagit fel på tiden så då var det bara traska hem igen. Vi satte på en film och somnade - vaknade NUU, skandal!
Haha, vad sa jag nu om dygnsrytmen? Kommer ju inte alls somna så tidigt ikväll heller ;)
Har ialalfall bestämt mig nu också att jag bojkottar PDOL, jag kommer inte hem. Dels för att jag har så himla ont i foten, det vore inte bra att trängas med min nacke och det går en massa onödiga pengar.. Men jag hoppas ni andra får kul och ta det lugnt med alkoholen :))
Nu ska jag vakna till lite och sedan ska vi traska iväg och handla :)
KYSS!
Hittade en gammal bild när Enola & Tindra myser ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0