Söndag!

Godmorgon!
Börjar jobba om en och en halvtimme så ska alldeles strax göra mig redo och sen gå en sväng med Tindra, jobbar till 19 i eftermiddag och tanken efter det är att jag ska åka till Stockholm.
Har ni haft en bra helg? Jag hade en riktig mys kväll igår med god middag och sedan bra film, godis, jordgubbar, cola och bra sällskap. Väl behövligt efter en party-fredag, den funkade den med faktiskt. Synd bara att vissa har så svårt för att bete sig med lite alkohol i kroppen. Nåja, en gång svin - alltid svin! Visst var det så S? :)
Har lite beslutsångest inför kommande vecka om jag ska spendera den i huvudstaden eller om jag ska skjuta på denna resa någon vecka, har nämligen en del att göra här i stan som vore bra att ta itu med,.
Men duschen var det nu ja. Trevlig dag, njut av solen för mig med ;)

Här nedan två bilder sen ifredags på mig och gull-sandra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0