Då var det måndag igen!

Hoppas alla hade en bra midsommar såhär i efter hand, själv spenderade jag min ute på havet och sedan på Fårön, helt underbart - tack alla inblandade :)
Har varit mycket plugg nu sedan jag kom hem från Cypern, tre kurser har jag nu tagit igen och känslan går inte att beskriva, så underbart skönt :) Nu är det endast några få uppgifter kvar men efter att jag suttit elva timmar konstant igår med endast 30minuters rast så tar jag det lugnt ett tag nu. Var uppe åtta imorse för att befinna mig på skolan nio och lämna in alla uppgifter samt ett snabbt samtal med läraren. Var tänkt att Sandra skulle hjälpa mig med håret idag, men vart är du darling? Ring mig när du läser det här :)
Har precis lämnat in studieförsäkran för termin nummer två (tänk vad tiden går fort) och skickat iväg ytterligare tre uppgifter till Åsa så nu ska jag vila ett tag innan dagen drar igång. Är riktigt sugen på en promenad i det härliga vädret :)
He er ut och sola nu! Puss och kram!
En tusen av alla våra hoppbilder från Cypern ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0