Hej Sverige!

Jaa då var man tillbaka på hemma fronten igen. Har haft en helt underbar vecka tillsammans med underbart sällskap och mycket sol :) Hade det inte varit för all skit jag måste ta itu med här hemma hade jag lätt kunnat stanna någon månad till,. Men har en sjukt stor hög med plugg, även några säckar tvätt och städning sen ska jag hinna förbi Sandra och fixa mitt hår också som blev blekt så mycket i solen.
Känns väl sisådär att vara hemma, det enda positiva är väl att det faktiskt är sol här också även om den är någoot kallare.

Väntar förresten på besked av en liten filur också, mera om det senare :)
Nu ska jag kila iväg och betala räkningar & sätta igång med pluggandet samt tvätten.

POK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0