Skit väder!

Idag vaknade vi upp till skit väder så glädjen att hitta på nått försvann lika fort som den kom på tanken. Igår fick jag äntligen mejlet från Åsa med positiva besked, så dagen gick i slapphets tecken hela dagen. Shopping inne i stan, häng hos Nadja och kortspel på kvällen :) Idag när det ändå är skit väder hade jag tänkt ta tag i städningen och vika all tvätt jag tvättade för nu många dagar sen. Ikväll blir det kanske något vin glas (lill-lördag ju:)
Men nu ska jag fortsätta mysa i soffan tills min läkare ringer inom en halvtimma, har fått sådan brutal allergi och astma att jag mest bara går omkring och väntar på nya recept så jag hoppas dom kan fixa till det idag så jag kan visa mig ute utan att typ ta självmord ;)
Sen håller vi tummarna att mina bralls från USA kommer med posten i eftermiddag också ;>
POK ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0