Födelsedagsfest

Hej!
Jag hade en lugn fredags kväll denna helgen med, var hemma hos Jessica tillsammans med våra guldklimpar och bara mös tills jag tog Keyla under armen och satte mig på cykeln hem. Tillsammans med mina kära känner jag mig hel.
Hände dock något riktigt hemskt denna kvällen när vi var på väg hem till Jessica och jag gick med min cykel och Keyla i korgen. Hon trillade ut och slog skallen hårt i asfalten, ljudet skär i öronen. Min lilla fina. Men efter att ha pratat med Veterinären som lugnade mig och jag hade kollat henne som man skulle så kändes det bättre. Har stenkoll på henne nu ifall någonting skulle dyka upp såhär i efterhand.
.
Igår hade vi min födelsedagsfest här tillsammans med ett trevlig glatt gäng där alla verkade ha det bra. Alla var på sina bra humör, sjöng, dansade, skrattade, spelade twisters, "viska leken" och var allmänt trevliga. Tack för en helt underbar kväll alla inblandade, ni är guld värda! ♥
Tyvärr delade vi på oss när det var krog dags och halva gänget hamnade på Challenge och resten på Kalles. Min höjdpunkt av kvällen kom på Kalles och min värsta mardröm krockade med mig på vägen hem men det berättar jag om senare för nu kommer alldeles strax Tina och Angelica hit så jag ska springa ut med Keyla innan dess :)
Kyssar!
.
Jessica och jag igår.
Jag, Emma, Diana och My också igår.
.
.
P,S Varför texten varierar mellan stor & liten är pågrund av virus på min dator, ska fixas snarast! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0