Första söndagen i oktober

Jag har varit bakis och jag har sovit länge men ändå har jag hunnit med att vara effektiv.
Började min dag med att åka till mammis och pappis för att äta middag, göra en skoluppgift och hämta hem min fina Keyla som fått sova borta för första gången. Som förövrigt hade gått jätte bra, vilket så klart känns bra i matte hjärtat :)
Sen nu ikväll har jag och Jessica hunnit vara på ett Pilates pass, som känns hur bra som helst såhär i efterhand i min rygg även om den smärtar en del ännu. Orkade ju såklart inte ta mig upp i fredags till sjukgymnasten så har en ny tid nu på onsdag.
Nu är jag hemma sedan någon timma, har varit ute med Keyla ett tag, städat undan sedan igår och uppdaterat mig i blogg världen av det jag missat under helgen. Tina och Angelica for för ett tag sen och jag har bäddat ner mig i sängen för att sova. Så det är precis vad jag ska göra nu, för imorgon är planerna inte tomma. Sovgott! ♥
.
.
Jag tänker på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0