Lysande morgon!

När jag och Keyla var ut och kissade på morgonen möttes vi av snö flingorna som ramlade från himlen, frosten på backen och vinden som susade. Hur underbart är inte det? Nu blir det varmare och ljusare ute. Hoppas bara att det som försvinner kommer tillbaka ganska snart. Jag ser framemot mycket skoter och snowboard i vinter :)
Keyla reagerade inte så speciellt på snön däremot, hon tyckte det var lite kallt om tassarna och gott att slicka på annars ingenting.
.
När vi kom in igen hämtade jag mitt täcke till soffan och åt en limpa innan jag somnade igen. Vaknade sedan av telefonen igen efter kanske en timma, det mest roliga samtalet på länge kan jag tycka. Åh vad jag är förhoppningsfull just nu, tummarna hålls stenhårt :)
.
Men nu ska jag ta cykeln in till stan över en kaffe med min fin fina Sanna :) Kyss..♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0