Sova gott!

Vilket härligt pass Box var. Tungt, svettigt och roligt. Så det blir absolut att fortsätta med :) Men nu är denna måndagen denna vecka förbi, gud så trött jag börjar bli. Hann vaken städa eller göra min skoluppgift. Men hann iallafall en fika på stan tillsammans med min fina Angelica på förmiddagen och sedan middagsbjudning hemma hos mormor och morfar innan vi åkte och tränade.
.
Min fina Keyla har varit extra mysig idag så jag tror jag ska testa ha buren öppen inatt och se om hon väcker mig imorgon eller gör sina behov inomhus.
Tina är här nu så vi ska springa ut en sista sväng med Keyla innan vi kryper ner till kojjs :) Sovgott! ♥


Kommentarer
joanna

Heej! Hon gör med äkta Indiskt tempelhår. Det ska vara det hår som håller absolut bäst i kvalla, Hon gör med kreatinwax. Hon har salong nere i Umeå och är utbildad i London på just extensions, På salong tar hon 3500:- med löshår men som sagt hon är i Piteå och luleå typ 2 gånger i månaden eftersom hon har så mycket kunder här, Hon tar 1990 kr med löshår och insättning, Sen om någon lossnar så kommer hon förbi nästa gång hon är i piteå för att sätta dit de son losnat igen gratis :-) Man har även garanti på insättningen och håret ifall man blir missnöjd med kvallan : )

2010-10-08 @ 07:40:42
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0