Uppkäftig snorunge

Varför ska en människa med låg självkänsla och självförtroende dra ner andra i sin skit? Varför ska jag sitta och hacka på någon annan för att känna mig bättre själv? Får det mig att må bättre överhuvudtaget?
Jag lider med dig. Jag tycker synd om dig, men jag skrattar inte. Jag tycker det är synd att du måste vara uppkäftig och otrevlig mot dom som bryr sig istället för att ta åt sig av det dom säger. Tror du inte själv på att det ligger lite sanning i det? Att du sedan lägger dig själv i försvarsläge det första du gör säger ju en hel del. Det är synd.
Jag hoppas du vaknar en dag.
.
.
Min blogg är för tillfället ganska grå och tråkigt. Jag skriver i gåtor och ni hänger säkert inte med. Men det är fortfarande min blogg där jag skriver vad jag vill. Så.. vill jag att ni ska förstå så kommer ni att förstå :)
Nu ska jag börja traska till min kära mormor och morfar för middag! KYSS ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0