1a September

Det slog mig tidigare idag när jag betalade in alla räkningarna att det är första September idag, alltså 26 dagar kvar tills min födelsedag och ytterligare en månad närmare mitt mål. Det känns bra. Idag har dock tankarna flygit på fritt, jag kom fram till att jag är nog ganska så rädd. Mina förhoppningar har varit så höga att jag är rädd att jag kommer bli besviken. Jag vet att jag kan allt med min vilja. Men vill partner nummer två det här lika mycket som jag? Jag ringde iallafall och bokade ett möte till till på Fredag så lite mera klartecken får jag då. Men gud vad jag hoppas på positivt besked! :)
.
My kom hit idag efter jag hade sorterat ut en massa kläder så hon fick ta med sig en del hem och jag tog en del av hennes. Sedan lagade vi köttbullar och makaroner till middag. Vi tog även en promenad längst grisan med hennes fina Elsa. Nu ska jag försöka sova i hopp om god sömn, imorgon väntas plugg..
.
Jag och My med ansiktsmask igårkväll ;)


Kommentarer
Nadia

Sötnosar! :)

2010-09-02 @ 08:49:02
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Emelie

Okej va synd, visst är det en 160 ? Jag är så sugen på en större säng. har ju bara en 120.



Pusskram :)

2010-09-02 @ 10:41:27
URL: http://emselii.blogg.se/
rose-marie

vilka tjusiga brudar,väldigt snygga

2010-09-02 @ 19:55:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0