Godmorgon fredag!

Äntligen helg! Har ni sovit gott? Själv mådde jag riktigt piss igår så la mig redan innan nio och tror jag lyckas sova bort den värsta huvudvärken. Golvet i tvrummet är klart men vi får inte sätta in våra möbler förens ikväll så allting är fortfarande kaos, enda stället jag kan befinna mig på är i sängen eller toan. Så jag ska bara fixa mig nu och sen gå och hämta ut mitt paket med min klänning från bubbleroom :) Dagens planer ska gå i lugnande tempo med knaprande av panodil så min huvudvärk inte blir värre (jag blir sängliggandes varje gång mitt huvud värker) sen ska vi väl fixa lite i vardagsrummet ikväll. Vad har ni för planer? :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0