Godmorgon söndag

Godmorgon härliga veckoslut. Haha det där lät ju rätt hemskt, men jag längtar så mycket till kommande veckor att det skadar inte att denna tar slut ;) Har sovit orolig inatt, min rygg har inte riktigt varit med mig och innan jag la mig så hade min kära pojkvän redan somnat så jag fick inte ens säga godnatt och det brukar sätta sina spår :/
Nu är jag iallafall uppe om än lite ryggsmärtor. Hur mår ni då? Många som är bakis idag? Jag ska alldeles strax ta mig frukost och sen tänkte jag åka till gymmet ett tag. Ska kolla om jag kan boka om min tvätt tid också.
.
Gick igenom min kamera för en stund sen och hittade då denna bild.
Detta kryp (någon som vet vad det är?) satt inuti mitt fönster när mamma var här och fikade/pluggade med mig för någon dag sen så hon var tvungen öppna upp det & släppa ut han, ingen var nog gladare än han som log & flög sin väg ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0