Godmorgon

Jag tog mig upp iallafall :) Fick göra ett litet knep igår att inte kolla på klockan hur länge jag läst för på nått sätt så blir det alltid svårare att somna när jag vet hur många timmar jag kan sova. Har varit en bra natt också, vet att jag drömt en del bänga drömmar men inget jag minns ;p
.
Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hit med bilen (har fortfarande inte laddat mitt egna batteri) så jag kan börja åka mot min sjukgymnast. På tal om sjukgymnastik och anledningen till att jag är där.. Så ringde även polisen igår och uppdaterade mig om utredningen. Snart kanske det får ett slut så jag kan lämna det här helt och hållet bakom mig. Jag bryr mig faktiskt inte så mycket om dom fälls eller inte, det kommer inte ändra min syn på dom. Jag vill helst bara slippa se eller höra om dom. Dom finns inte. Inte någon av er.
.
Nu ska jag sticka iväg :) Trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0