Håll tummarna

Kom hem för ungefär en timma sen, har varit och hjälpt min fina vän Emma att städa hennes lägenhet. Det brann nämligen där för några veckor sen och nu har dom renovera klar så hon skulle få städa och flytta in. Det blev inte så mycket mera än fixa alla kläderna och dammtorka av en byrå och tv bänken. Diana kom och gjorde oss sällskap så vi fastnade i en massa surr istället :) Mycket trevligt!
.

Hade tänkt göra en tidig kväll ikväll, ska ju upp redan före halv sju. Så lägger mig och läser min nya bok nu så somnar jag förhoppningsvis inom kort :) Håll era tummar, för det lär ju ta ett tag med tanke på att jag sov till tolv imorse ;p
Sovgott mina kära! Puss och kram!


Kommentarer
Nadia

Sov gott :D

2010-09-07 @ 23:17:01
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0