Hårfärgning

För inte allt för länge sedan gick jag ju i planerna om att färga håret, byta färg eller behålla den dåvarande. Det blev då en mörkare nyans men utväxten borta. Nu är denna eländiga utväxt tillbaka så what to do?
Jag köpte en svart färgning när jag och Sofia var på stan ihelgen och jag har ju varit svarthårig tidigare så vet om att jag trivs i det. Faktiskt så tycker jag dessutom det hör till nu när kallare tider närmar sig.
MEN (det finns alltid ett men) jag trivs och älskar färgen som jag har nu ;p (bilden nedan) Så - Svart eller den nuvarande?
.
.

Ser ni förresten vad långt hår jag börjat få? :)


Kommentarer
Nadia

Du passar jätte bra i den färgen du har nu, men du passar ju i svart också..



Man kan ju färga botten typ svart, ha bara i det typ halva verkningstiden. :) Sätt i utväxten och så drar du ut det lite lätt bara, ett par centimeter. :) Men som sagt när det är svart färg så ska man ju it ha det hela verkningstiden för då kan det ju bli så att det blir en kant, du fattar! MEn mörkare i botten och ljusare på längderna är fint. Blir lite mer djup i håret då och en bra grej för att håret ska se tjockare ut! ;-)

2010-09-07 @ 15:23:09
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Emelielarsson

Du vill då gå i mina fotspår ;)

2010-09-07 @ 15:54:16
URL: http://emelielarssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0