Hemma för att sadla om

Tjeeeeeeeeeeeena!
Jag känner mig på ett underbart humör idag. Har sovit bra hemma hos Emma inatt och vi hade en mysig kväll igår, såg två filmer där en av dom var "Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko" - nostagi på hög nivå och som liten älskade jag den filmen :) Är hemma för att sadla om till sjukgymnastiken nu, har hunnit ta bort gammal lack från naglarna och satt på det stärkande, varit förbi backen område och inhandlat en del behövligheter så snart ska jag brumma vidare.
.
Vilken härlig känsla, ingen eller inget kan sänka mitt humör idag. Inte ens dem förbenade getingarna som kommit in tre gånger idag medans jag hade balkongdörren öppen. Jag kan misstänka var mitt glada humör kommer ifrån & akk så jag längtar, erkänn nog är ni nyfikna allt? :)
Men bäst att rusa nu! KYSS! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0