Kiruna

Godmorgon!
Idag är dagen äntligen här! Ska bara fixa mig så ska vi börja åka mot tåget som ska ta oss till Kiruna tur och retur idag. Min lilla snutt ska äntligen hämtas. Och ingen är lyckligare än mig som får med mig min bästa vän på resan också. Guld värda unge, himlat bäst! <3
Kommer såklart vara ganska dött hära idag eftersom jag inte är hemma förens sent ikväll och varken kan tidsinställa inlägg eller mobilblogga. Men imorgon kommer alla bilderna, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;>
Puss på er & ha en trevlig dag! ♥
-
Jag & min Sofia för x antal år sen ;)


Kommentarer
sofia

MEN HJÄLP!!!

2010-09-20 @ 08:41:58
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0