Kissnödig

Godmorgon solstrålar!
Idag skiner solen lite, var härligt. Men det blåser som attans, vad tråkigt. Jag har ingen träningsvärk, lite synd :p Inatt har jag sovit gott, vaknade av mig själv där kring tio men låg kvar tills jag somnade om, det ångrar jag lite nu eftersom jag var betydligt tröttare när jag var tvungen att gå upp till klockan. Har drömt en bra dröm, men någon mer än jag som sällan minns vad dom drömt?
.
Sitter inlindad i min filt just nu och håller på kissa ned mig, får nämligen inte kissa förens jag kommer fram till sjukshuset, urinprover ska tas igen så måste hålla mig två timmar innan, jobbigt. Sen ska jag kila ner på mitt morgonmöte & dra igång dagen. Hård pluggning såhär innan helgen :) Längtar så mycket tills man är klar!
.
Frukosten ropar! Trevlig dag!


Kommentarer
Anonym

vad för kiss prov?

2010-09-03 @ 15:25:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0