Min födelsedag!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Sandras (Lenas & Monicas) födelsedag! : )) 21år gammal och tio timmar. Kanske på tiden att börja pensions spara? ;) Har varken hunnit ha kalas för släkten eller vännerna ännu men har däremot varit med släkten på mammas sida och fikat hos Monica nu ikväll. Sitter hos min kära vän Elin tillsammans med My och hundarna nu, vi har söndags mys med gott och tv såhär innan läggdags. Blir nog att jag skedar med favoriterna inatt med, inte mig emot det minsta :)
Ville mest bara kika in för att slippa det dåliga samvetet om min sämsta bloggning på senaste, känner mig lite ur balans men snart så.. Snart är jag tillbaka på banan igen ;>
POK ♥


Kommentarer
Nathalie (:

Grattis igen <3 :)

2010-09-27 @ 07:42:17
URL: http://lillnatta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0