Min helg!

Pågrund av flera olika anledningar har det varit tyst här i bloggen under helgen, uppdateringen kommer nu och sedan är allt som vanligt igen :)
-
Fredag: Efter sjukhuset mötte jag upp Sofia för lunch och shopping. På kvällen blev det film och karra hos Sofia och som avslutning gled vi lite bil tillsammans med Jessica, skrattade, pratade gamla minnen och enbart mådde väl :)
Lördag: Startade jag och Sofia upp dagen med 1½ timma på korpen, ett riktigt bra pass. Kvällen spenderade vi hemma hos Zandra med hårfärgning massa surr och skvaller. Denna kväll avslutades också med att glida bil.
Söndag: Åkte jag till min kära mamma och pappa vid lunch-tid och kollade in deras "nya" vardagsrum, dom har nämligen renoverat alltihopa och som jag älskade det, blev super mega bra. Nästan så man vill flytta hem igen ;) Mamma hann hjälpa mig att plugga litegrann innan vi åkte och köpte bingolotter för att bosätta mig hos Sofia och spela. Tyvärr ingen vinst denna söndag, men nästa kanske :) Tog en kvällspromenad med Peter, Sofia, Jessica och Krille innan jag cyklade hemåt.
Tack alla inblandade för en mega bra helg! :)
.
.
Min fina vän Sofia på Cafét ifredags :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0