negative regulatory

En bloggläsare kom fram till mig för någon helg sen ute på krogen i Piteå och frågade hur jag mådde,
hon sa att hon läste min blogg och att jag verkade ha det rätt tufft just nu, att jag verkade vara så ledsen.
Jag är inte typen som döljer mina känslor i MIN blogg för det är trotts allt min alldeles egna blogg och ingen har
någonsin tvingat er in här. Jag har svårt att tala om känslor som berör mig djupt men har allt lättare att skriva om dom.
Att bearbeta jobbiga saker i livet för oss framåt och detta är mitt sätt att göra det. Denna bloggläsare är en väldigt gullig
tjej som inte alls menade något illa men efter att ha gått några inlägg bakåt så ser jag själv att jag varit rätt negativ
så ska försöka skriva mera positiva saker också, det är ju trots allt för dem vi ska leva :)Dtett
Detta inlägg skulle ha publicerats för flera månader sen..

En bloggläsare kom fram till mig för någon helg sen ute på krogen i Piteå och frågade hur jag mådde, hon sa att hon läste min blogg och att jag verkade ha det rätt tufft just nu, att jag verkade vara så ledsen. Jag är inte typen som döljer mina känslor i MIN blogg för det är trotts allt min alldeles egna blogg och ingen har någonsin tvingat er in här. Jag har svårt att tala om känslor som berör mig djupt men har allt lättare att skriva om dom.
Att bearbeta jobbiga saker i livet för oss framåt och detta är mitt sätt att göra det. Denna bloggläsare är en väldigt gullig
tjej som inte alls menade något illa men efter att ha gått några inlägg bakåt så ser jag själv att jag varit rätt negativ
så ska försöka skriva mera positiva saker också, det är ju trots allt för dem vi ska leva :)

Ser ni vilken skillnad det blivit? Än en gång får jag en påminnelse om hur lycklig jag är som kommit till insikt & valt att ändra riktning i livet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0