På tiden att vända dygnet

Eftersom jag fortfarande inte somnat så bestämde jag mig för att inte sova nått alls nu inatt och istället lägga mig tidigt ikväll så jag vänder tillbaka dygnet. Dagen blir så mycket effektivare av att stiga upp tidigt och lägga sig i tid. En god natts sömn gör så mycket mer än man tror. Det behövs mer än väl nu när jag ska fokusera så mycket på skolan och tagit upp träningen igen. På tal om det så börjar våran monstervecka idag som innebär tio pass på korpen i veckan, men det gillar vi :)
.
Klockan börjar närma sig halv sju nu så jag tror jag ska stiga upp ur sängen och ta mig en stadig frukost och ge mig ut på en promenad, mitt morgonmöte är inte förens klockan elva idag så det gäller att fördriva tiden tills dess. Jag har inte problem alls att vara vaken ett dygn så länge jag är sysselsatt. Men så mycket som jag har att göra så ska det nog inte vara något problem. Och jag mår ju som bäst i fullfart som sagt, så bara att sätta igång :)
.
.
En svettig och äcklig jag efter ett pass på korpen. Som jag älskar att jag är igång igen :)


Kommentarer
Nadia

ÅÅH SANDRA! :D När jag har fått ut den här bäbisen och snittet läkt ihop då jävlar tar jag bäbisen i vagnen och hänger med på gymmet! Låt oss säga om typ 6-7veckor! Hälsa Soffet också att jag joinar snart ;D PÖSS!

2010-09-06 @ 07:18:52
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0