PANG BOM!

DET LEVER OM, JAG FÅR HUVUDVÄRK OCH MAGONT!!!!!
Fy satan,.. Strax före åtta imorse så plingade "golv mannen" på dörren för att komma in och slipa vardagsrums golvet och hela lägenheten bara dånar. Smärta.
Jag med mitt morgonhumör och vanliga huvud/nackvärk behövde inte detta.
-
Pratade nyss med Nadia (hon bor nedanför mig) och det lever rövare ända ner till henne så vi flyr till stan så fort hon är redo och äter frukost där istället. Kommer nog bli glest med uppdateringar idag med när jag ska hålla mig så långt bort hemifrån som jag bara kan. Men jag gottgör er ikväll istället :) Ni överlever nog!
Tills dess får ni nöja er med en massa stora kyssar! ♥


Kommentarer
Nadia

Hihi tack för idag raring! Det var trevligt, och du är så snäll och hjälpsam och förstående vad gäller min valross-body! ;-D Pusss och kram!

2010-09-16 @ 14:51:43
URL: http://nadiahill.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0