ryggsmärta

Hej!
Nu ligger jag i sängen, Keyla har redan somnat och sover som en stock. Vi kom hem ganska nyss efter en kväll tillsammans med mina söta flickor hemma hos Elin :) Postombudet blev två timmar sent tidigare idag men jag fick iallafall min tv och det är huvudsaken, har däremot inte kopplat in den ännu eftersom jag varit borta hela kvällen.
Har förb*nnat in i ryggen också, kan varken hosta eller röra mig normalt vilket såklart är jätte jobbigt då jag känner mig som en invalid 80åring och knapra värktabletter är jag less. Har det inte gått om på Måndag så ringer jag min läkare.
Nu däremot ska jag sova för jag antar att min lilla snutt väcker mig rätt tidigt imorgon med.
Vet att det är tråkigt utan bilder, men eftersom jag känner mig lite ur balans har jag inte så mycket ork över att jag helt ärligt inte orkat tömma kameran ännu. Men det kommer, det kommer :)
Sovgott alla fina människor! ♥


Kommentarer
emma

Du ställer alltid upp och det vet jag älskade vän! Fan vad jag älskar dig! <3

2010-09-29 @ 11:50:45
URL: http://converseislove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0