Söndag

Tjabba!
Jaa.. Då var denna helg också över.. Blev party igår också med start här hemma med underbara brudar som jag inte umgåtts med på några år så det var riktigt trevlig och som avslutning på kvällen åkte vi till Joanna och Robins inflyttningsfest och träffade en hel del gamla skol kompisar, också mycket trevligt :) Däremot tycker jag att utelivet har levererat dåligt hela helgen så jag hoppas på bättre tills nästa gång :)
.
Men nu blir det nyktert ett tag igen för imorgon hämtar vi ju hem lill valpen :) Så idag ska jag mesta städa, ta undan alla mattorna, gå och rösta, handla inför imorgon sen träna och plugga ifall tiden finns kvar.
Vad ska ni sysselsätta er med under denna söndag?
.
.
Tina & Jag i Fredags

Jag och Sara igår

Hos Joanna & Robin, igår.
.
Fler bilder finns på min facebook!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0