styrkemix

Kom just innanför dörren, har varit på ett pass Styrkemix tillsammans med min fina vän Sofia, är så himla härligt att jag äntligen kommit igång med träningen igen, hoppas det inte rinner ut ur sanden denna gång bara. Innan dess var jag och åt middag hemma med min familj och pluggade en skvätt. Nu ska jag plocka undan litegrann här hemma innan jag tar en dusch för att sedan mysa med tända ljus till en film medans jag fixar mina naglar.
Kan älska att hösten dragit igång, älskar när kylan börjar komma och det är mörkt om kvällarna så ljusen får tändas. Jag är en riktig sommar människa men mysmänniska är nog mitt andra namn.
-
En bild från surströmmingsfesten, min fina släkt.


Kommentarer
rose-marie

helan går,sjung hoppfallerallanla,skål

2010-09-02 @ 21:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0