Svarthårig husmor

-
Det blev inte att ringa alla samtal jag hade tänkt, heller inte att städa så mycket. Men Sandra kom förbi och färgade håret på mig så nu är man svart hårig igen (bild kommer), skönt då var det problemet ut världen ett tag iallafall ;) Tack babe! ♥
.
När hon hade åkt hem så ställde jag mig i köket & agerade husmor, lagade middag bestående av lax, potatis med potatiskrydda (ett måste) hollandaise sås och "sallad" med feta ost, lök & tomat - mums!
Till efterätt har jag gjort chockladbollsdeg som jag ska rulla om ett tag blev bara så mätt & orkeslös nu :)
.
Medans jag väntar på att återfå min kraft så ska jag ta cykeln och hämta ut mitt paket från Jotex som kom idag, så jag slipper gå ut mera idag. Då kan jag ta tag i städningen, plugget och mina chockladbollar sen ;)
Hörs lite senare, KYSS!


Kommentarer
joanna

Tack så mycket jo vi är jätte nöjda, även om det är en del små fix kvar : ) Men såå skönt att slippa lägenheten : )

2010-09-08 @ 20:57:53
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0