Tjejkväll på stan

Tjeeeena!
Jag håller seriöst på avlida av ryggsmärtor, aj vad ont det gör. Smärta. Tur jag ska till min sjukgymnast imorgon, bara hoppas att jag tar mig upp och dit då. Kan bli en aning svårt med tanke på att vi sovit tre tjejer inatt och resultatet av det var inte alls så mycket sömn som hade behövs. Är trött, grinig och känner mig ur balans. Jag vill ha kontrollen igen för just nu hittar jag den inte, den är som borttappad på vägen.
.
Igår var jag iallafall duktig och pluggade lite tillsammans med min älskade Mamma. Körde bilen till verkstan igen, börjar bli rätt less att det alltid ska vara nått fel på den. Och avslutade kvällen med Idol hemma hos mig med ett härligt gäng :)
.
Idag har jag tidigare hunnit vara och fika på stan med mamma och mormor för att sedan gå på tjejkvällen tillsammans med mina pinglor. Fyndade mig två par nya byxor, nagellack, maskara, halsband och en dekorations kvist. Så nu ska jag släcka lampan och sova, hoppas på att vakna upp gladare och mera stabil imorgon! Sovgott! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0