Vilken kick start till morgon

Hemma igen. En timma hos sjukgymnasten och en timma på korpen. Sjukgymnasten gick bara bra, han såg mina felställningar, min skolios (?), vart jag var spänd och vilka muskler som klämdes osv.. Har fått hem ett program jag skulle börja gå igenom lätt här hemma för att sen åka tillbaka nästa vecka och få någon slags behandling och fortsatt träning. Två träffar är inbokade så får se hur det blir efter dom. Han var helt säker att smärtan kunde minskas men han trodde även att detta var nått jag skulle förbereda mig på att behöva leva med. Så nu hoppas jag mest på att mesta smärtan ska försvinna. Ska ta och ringa mitt försäkringsbolag senare under dagen.
.
Nu väntas en dunder frukost, det lär behövas efter denna kick start. Gud så härligt det är att starta mornarna såhär :) Sen ska jag fortsätta städa, plugga och ringa en del andra samtal också.
Trevlig dag, vi får hoppas det klarnar upp & blir liknande väder som igår :)
Fulle rulle - det gillar vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0