Ut med det gamla, in med det nya!

Hej hjärtan! Jag rensar på alla möjliga plan i livet & det känns som om det aldrig tar slut. Ett nytt år - en ny början. Oäkta vänner ska bort, energitjuvar ska raderas, facebook, garderoben, bloggen & hela lägenheten ska få sig en omgång. Det kommer ta tid men det kommer vara SÅ värt det. Jag är sjukskriven och inlagd under behandling nu i åtta veckor. Först var jag väldigt negativ till det men nu känns det "bra". Jag behöver det & jag vet att det kommer bli bra igen. Jag ska fokusera på mig själv & jobba med mitt. Sen är jag tillbaka igen, starkare än någonsin! Puss<3


Kommentarer
william

fin header:D

Och vad tycker du om mina semlor bilder:D?

Och tycker du om semlor:D?

2012-02-02 @ 16:52:10
URL: http://funnyones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0