Måndag morgon!

Godmorgon!
Vaknade vid sex(!) idag men låg kvar och vred mig tills nio. Har precis ringt en massa viktiga samtal och väntar på att bli uppringd innan jag kan fara iväg på mitt ärende. Blir det inte idag blir det nog imorgon, berättar mera när det är bestämt.
Väntar också på att klockan ska bli elva så jag kan ringa labb och boka nya tider för ytterligare prover, ni minns kankse att jag berättade att överläkarn ville ha mera järn-tester?
Förut tyckte jag allt som hade med nålar att göra var läskigt, men efter att ha tagit blodprov regelbundet i tre månader tidigare har jag nu borta mina sprut fobier vilket är riktigt skönt :)
Men känner ändå en viss lättnad och stolthet när jag går därifrån att jag gjorde det & att det nu är över ;)

Blev en sväng till Pålberget igår innan jag la mig och att jag ändå vaknar sex är ju ett mysterium, bara se till att vara vaken nu hela dagen så jag somnar i tid ikväll ;>

Men nu, tvtajm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0