Godmorgon härliga lördag!

tro det eller ej, men jag har minsann varit vaken sen halv åtta. starkt jobbat av mig!
hade riktigt trevligt igår, när sofia kommit åkte vi iväg och hämtade upp sandra så satte vi oss och såg lets dance, fan dansa är ändå en sak jag önskat jag gjort mera. men efter lets dance började vi måla kökslister och toan. mkt bra! blev kanon, nu behövs bara ett varv till. thanks girls!
resten av kvällen bestod enbart av att åka bil, for förbi min kära syster för att lämna en blåbärskaka och sedan åkte vi mest runt, bland annat förbi berggatan och hämta en påse till sedan skjutsa vi hem nå fylleskallar innan jag slocknade i min säng. idag därimot vet jag inte om jag ska ta en fest eller ikket, borde egentligen måla klart och tvätta.. men jag får helt enkelt se vad som händer :)

Och förresten du som komenterat Anonymt i mitt förra blogginlägg. Absolut klart jag står för vem jag är och vad jag tycker, vilket jag också skrev i denna "någons" blogg. Att du sen inte klarade av det i min, var ju skojj :D

Nu frukost nr2 ;>
Oxox/S




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0