The city!

Godkväll!
Kom precis tillbaka till lägenheten efter en hel dag med shopping inne i Göteborg. Trivs verkligen som fisken i vattnet i storstäder, nu vill jag bara bli frisk så jag kan flytta ;) Älskar att strosa runt i affärer när man inte gått genom hela stan på tio minuter (som i piteå), sätta sig på café och dricka goda smoothies samt träffa nya människor varje dag :)
Jag hade ju som sagt lagt shopping förbud på mig själv denna månad men en kavaj, några smycken, en hatt och en sjal senare insåg jag ännu en gång att jag är sämst på hålla vad jag lovar mig själv ;)
Men NU ska jag verkligen inte shoppa mer än nödvändigt. Fast kanske bättre att ställa in sig på att försöka shoppa mindre ^^,
Trots omständigheterna på senaste så mår jag rätt bra ;>
Hatten och ögonhängerna (jag vet, men jag har sagt så, så länge jag minns) är inköpta idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0